FAQ

W Student Depot Warszawa otrzymujesz pakiet korzyści niezależnie od okresu najmu!

Cena Pakietu Studenckiego uwzględnia opłaty za mieszkanie oraz za media: wodę, energię elektryczną oraz ogrzewanie, a także ochronę w budynku i bezpłatną pomoc techniczną w Twoim mieszkaniu.

Pakiet Studencki zawiera także internet bezprzewodowy i dostęp do stref wspólnych. Coworking to miejsce dostosowane do nauki. Przestrzeń co-living służy spotkaniom i spędzaniu czasu z innymi. Mamy też salę multimedialną, gdzie możesz oglądać filmy ze znajomymi na wielkim ekranie. To jedno z miejsc ulubionych przez naszych mieszkańców.

Przez cały okres najmu nie musisz się martwić o nic poza dobrymi wynikami na studiach i planowaniem czasu wolnego!

Oczywiście! Dbamy o bezpieczeństwo, dlatego każdy gość wypełnia krótki formularz i może przebywać na terenie Student Depot do 22.00. Jeśli chcesz kogoś przenocować, trzeba zapłacić niewielką kwotę za pobyt w wysokości tylko 25 zł za dobę. Ta kwota pozwala nam pokryć koszt zużycia dodatkowych mediów

Możesz wrócić o dowolnej porze, pracownicy recepcji są zawsze na miejscu 24/7.

Kaucja w Student Depot to tylko kwota jednomiesięcznego czynszu, nie niższa niż 1 000 zł. Kaucja nie stanowi pierwszego albo ostatniego czynszu i jest przechowywana przez Student Depot do końca najmu. Po potwierdzeniu stanu technicznego po zakończeniu okresu najmu mieszkania kaucję zwracamy w ciągu 21 dni roboczych.

Podczas rejestracji pobieramy również bezzwrotną opłatę administracyjną w wysokości 350 zł.

W Student Depot czynsz można zapłacić z góry za cały okres najmu albo miesięcznie do 5-go dnia miesiąca za bieżący okres. Można wybrać wygodną formę płatności: przelew na konto albo płatność kartą na miejscu. Zachęcamy do ustalenia comiesięcznego zlecenia przelewu. Przed wprowadzeniem się należy zapłacić za cały miesiąc najmu. Płatności można dokonać w złotówkach albo euro (kartą lub przelewem).

Jesteśmy dumni ze wspólnych przestrzeni, gdzie możesz zarówno uczyć się, jak i relaksować, oglądać filmy, spotykać się z innymi.

Z rzeczy praktycznych i potrzebnych na co dzień - do dyspozycji masz pralnie i odkurzacze. Można korzystać z miejsc parkingowych na zewnątrz akademika oraz z zabezpieczonej rowerowni wewnątrz. W najbliższej okolicy znajdują się kluby fitness, bistra i sklepy spożywcze.

Nasz dom studencki znajduje się na Mokotowie – w centralnej dzielnicy, która jest świetnie skomunikowana z całą Warszawą. Tuż obok Student Depot znajduje się przystanek autobusowy, w niedalekiej odległości jest stacja metra. Bardzo blisko jest także stacja rowerów miejskich.

Jak sieć Student Depot jest przygotowana na sytuację związaną z koronawirusem?

Podjęliśmy stosowne kroki, aby zapewnić bezpieczeństwo naszym najemcom jeszcze przed pojawieniem się pierwszego przypadku COVID-19 w Polsce. Bezpieczeństwo to nasz priorytet. Przeprowadzamy dezynfekcję części wspólnych kilkukrotnie w ciągu dnia. Zapewniliśmy środki dezynfekujące, higieniczne, a także zamontowaliśmy osłony na lady recepcyjne w celu ochrony naszych pracowników.

Natychmiastowo reagujemy i dostosowujemy się do wszelkich rekomendacji ze strony rządowych instytucji oraz WHO starając się pogodzić najwyższe standardy bezpieczeństwa z komfortem naszych najemców.

Niezbędne komunikaty i rekomendacje znajdują się we wszystkich akademikach, mediach społecznościowych, a także zostały rozesłane do najemców drogą mailową.

Gdzie można znaleźć aktualne i wiarygodne informacje oraz regulacje związane z koronawirusem?

Polskie Ministerstwo Zdrowia – oficjalna strona dostępna jest w językach: polski, angielski, rosyjski.

https://www.gov.pl/web/koronawirus

Strona Światowej Organizacji Zdrowia poświęcona tematyce koronawirusa

https://www.who.int/health-topics/coronavirus

W jakim trybie funkcjonują akademiki Student Depot?

Akademiki funkcjonują w standardowym trybie świadcząc usługi zgodnie z zawartymi przez najemców umowami. Ponadto stosujemy się do bieżących zaleceń instytucji rządowych.

W tym trudnym czasie dbamy o zapewnienie naszym najemcom niezbędnego komfortu. Pokoje w naszych akademikach są bardzo dobrze wyposażone i przystosowane do wymogów związanych z izolacją osób. Najemcy mają dostęp do internetu w całym budynku, dzięki czemu mogą pozostać w kontakcie ze swoimi rodzinami i znajomymi, a także na bieżąco monitorować sytuację.

 

Jakiego wsparcia mogę się spodziewać ze strony Student Depot?

Całodobowa ochrona jest do dyspozycji najemców i odpowiada na ich prośby i zapytania. Jeden pracownik biura administracji jest dostępny w godzinach pracy biura w dni powszednie. Pozostali pracownicy w celu zapewnienia najwyższych standardów bezpieczeństwa zostali oddelegowani do pracy zdalnej i kontaktują się z najemcami drogą telefoniczną i elektroniczną.

Jesteśmy dumni, że także nasi najemcy zachowują się odpowiedzialnie zgodnie z zasadami określonymi przez państwowe instytucje.

Czy możliwe jest przejście okresu kwarantanny w akademikach Student Depot?

Jeśli jesteś naszym najemcą poinformuj nas proszę niezwłocznie o konieczności odbycia kwarantanny, a zapewnimy Ci możliwie największe wsparcie, abyś mógł przeprowadzić ją zgodnie z zasadami, bez konieczności opuszczania swojego apartamentu.

W celu zapewnienia bezpieczeństwa naszych mieszkańców, nie przyjmujemy nowych lokatorów, którzy chcieliby odbyć wskazaną kwarantannę.

Czy moja umowa jest ważna, mimo że musiałem opuścić akademik Student Depot?

Podjęliśmy niezbędne działania, aby zapewnić Ci  bezpieczeństwo w obiekcie. Jeśli chciałbyś zakończyć swoją umowę, określone warunki znajdziesz w naszym regulaminie. W przypadku jakichkolwiek pytań prosimy o kontakt z lokalnym oddziałem.

Czy stan epidemii w Polsce będzie miał wpływ na mój czynsz?

Nasze akademiki są otwarte i Twój apartament jest bezpieczny i czeka na Ciebie. Warunki umowne pozostają bez zmian.

Planowałem przyjazd do akademika, ale możliwości podróżowania zostały ograniczone.

Nasze akademiki funkcjonują standardowo, a Twój apartament jest dla Ciebie zarezerwowany zgodnie z umową. Szczerze wierzymy, że obecna sytuacja jest przejściowa.

Co w sytuacji, jeśli rok akademicki zostanie wydłużony?

Lokalny zespół jest gotowy, żeby Ci  pomóc. Skontaktuj się z nim bezpośrednio, a na pewno znajdzie najlepsze dla Ciebie rozwiązanie.